ή πορτραίτο του ρώσου τουρίστα: τί θέλει και πώς τα θέλει
Στις 22 Μαρτίου τερμάτισε ακόμα μια μεγάλη Διεθνής Τουριστική ‘Εκθεση στη Μόσχα, ΜΙΤΤ-2014, στην οποία, όπως πάντα, εκπροσωπήθηκε ευραίως η Ελλάδα. Έχουν γραφτεί αρκετά για τους λόγους, που έχουν βγάλει οι Έλληνες τουριστικοί αξιωματούχοι, και περιγράφθηκαν οι στόχοι της καινούργιας τουριστικής χρονιάς όσον αφορά την ρωσική και τη διεθνή τουριστική αγορά, γι’ αυτό, για να μην επαναλαμβανόμαστε, θα θέλαμε να σταθούμε σε κάτι, που δεν ειπώθηκε: στη στατιστική μελέτη, που έκανε η ρωσική συμβουλευτική εταιρία έρευνας αγοράς «Indexbox» σχετικά με την εικόνα του ρώσου τουρίστα.